تاسیس شرکت با مسئولیت محدود در همدان

مدارک لازم جهت تاسیس شرکت با مسئولیت محدود در همدان

1- نام و شماره همراه متقاضی (صرفا جهت برقراری ارتباط و هماهنگی و پیگیری امور)

2- اسامی پیشنهادی شرکت
اسم شرکت باید حداقل سه اسم خاص باشه ولی با توجه به اینکه احتمال تشابه با شرکتهای ثبت شده بسیار زیاده توصیه میکنم از اسامی ۴ کلمه ای اسفاده بفرمایید. (اطلاعات بیشتر)

3- موضوع فعالیت شرکت (اطلاعات بیشتر)

4- تصویر مجوز فعالیت در صورت لزوم (لیست موضوعاتی که قبل از ثبت نیازمند اخذ مجوز هستند)

5- کد پستی محل فعالیت شرکت
برای راحتی کارتون موقع گرفتن کد اقتصادی بهتره کاربری محلی که بعنوان محل فعالیت شرکت اعلام میشه مسکونی باشه و سند به نام یکی از اعضای شرکت یا خانواده شون باشه.

6- کد پستی محل اقامت اعضا
کدهای پستی همدان در سال های اخیر تغییر کرده. کد پستی جدید مورد نیاز است. کد پستی محل فعالیت شرکت با کد پستی محل اقامت اعضا متفاوت باشد. برای دریافت کد پستی جدید محل مورد نظر میتوان از طریق مراجعه به سایت شرکت پست یا مراجعه حضوری به ادارات پست و یا دفاتر پیشخوان دولت اقدام نمود.

7- سرمایه شرکت
حداقل سرمایه شرکت ۱.۰۰۰.۰۰۰ ریال است. پیشنهاد میکنیم در ابتدای کار با همین مبلغ شرکت رو تاسیس بفرمایید، بعدا اگر نیاز به سرمایه بالاتر داشتید افزایش سرمایه ‌بدید. الزامی وجود نداره که مبلغ سرمایه ای که برای شرکت با مسئولیت محدود در نظر میگیرید به حسابی به نام شرکت سپرده گذاری کنید. همین که مدیرعامل اقرار به دریافت مبلغ سرمایه کنه برای ثبت تاسیس کفایت میکنه. بعد از تاسیس شرکت و قبل از اقدام برای تشکیل پرونده مالیاتی باید برای افتتاح حساب اقدام کرد. (اطلاعات بیشتر)

8- مشخصات شناسنامه ای اعضا شرکت یا تصویر کارت ملی
شرکت با مسئولیت محدود با حضور حداقل دو نفر قابل ثبت است. نام، نام خانوادگی، کد ملی و تاریخ تولد دقیقا مطابق اطلاعات کارت ملی باید به اداره ثبت شرکت ها اعلام بشه. اگر لیست اعضا دقیقا مطابق کارت ملی تکمیل بشه نیازی به ارسال تصویر کارت ملی اعضا نیست.

9- سهم الشرکه هر یک از اعضا (اطلاعات بیشتر)

10- سمت هر یک از اعضا
معرفی یک نفر بعنوان مدیرعامل و یک نفر بعنوان رئیس هیات مدیره الزامی است. (اطلاعات بیشتر جهت انتخاب سمت برای سایر اعضا)

11- شماره همراه که در سامانه مخابرات به نام اعضا ثبت شده باشد (روشن یا خاموش بودن اهمیت ندارد)

12- حق امضا
صاحبان حق امضاء مجاز در شرکت با مسئولیت محدود برای اوراق و اسناد تعهدآور و عادی تعیین میگردد و به هر گونه که صاحبان سرمایه توافق نمایند قابل قبول است و میتواند از صاحبان سرمایه شرکت، اعضای هیات مدیره و یا حتی خارج از اعضای شرکت انتخاب شود. (اطلاعات بیشتر)

13- مدارک اعضای حقوقی شرکت
در صورتی که اعضای شرکت، اشخاص حقوقی (شرکت) باشند، علاوه بر شناسه ملی شخص حقوقی، تصویر کارت ملی نماینده، معرفی نامه نماینده در سربرگ و با مهر و امضا شخص حقوقی. (اطلاعات بیشتر)

هزینه تاسیس شرکت با مسئولیت محدود در همدان

هزینه تاسیس شرکت با مسئولیت محدود در همدان حداقل 500.000 تومان است. در صورتی که تعداد اعضای شرکت بیشتر از 12 نفر باشد، به ازای هر نفر 10.000 تومان اضافه می شود. در صورتی که اشخاص حقوقی بعنوان اعضای شرکت معرفی گردد، به ازای هر شخص حقوقی 50.000 تومان به هزینه اضافه خواهد شد.
بعد از تاسیس باید آگهی تاسیس شرکت در روزنامه رسمی چاپ بشه که هزینه اش بر اساس حجم آگهی و تعداد کادرهای مورد نیاز تعیین میشه و مطابق فاکتور روزنامه رسمی به صورت جداگانه محاسبه و پرداخت خواهد شد.
برای جلوگیری از جریمه مالیاتی قبل از شروع فعالیت شرکت باید برای تشکیل پرونده دارایی، اخذ کد اقتصادی ، ثبت نام ارزش افزوده و تهیه و پلمب دفاتر قانونی اقدام شود که برای هر مرحله هزینه جداگانه در نظر گرفته خواهد شد.

زمان لازم برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود در همدان

زمان لازم برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود در همدان در حالت عادی حدوداً 10 روز است. این مدت تقریبی است و بستگی به حجم کاری اداره ثبت دارد. گاهی مشکلاتی در سایت اداره ثبت، پست و … پیش میاد که باعث افزایش مدت کار هست. مدت زمان تاسیس شرکت در صورتی که کد پستی مربوط به تهران باشه حدود 3 هفته خواهد بود.

شرکتیاران، گسترده ترین خدمات ثبتی ـ حقوقی در استان همدان

امور ثبتی خود را به حرفه ای ها بسپارید …

 

همدان، سیزده خانه، کوچه لعلی، پلاک 24      09128708523    09181073298